dc.contributor.author |
Циганенко О. І. |
|
dc.contributor.author |
Хоменко І. М. |
|
dc.contributor.author |
Першегуба Я. В. |
|
dc.contributor.author |
Склярова Н. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-14T12:51:26Z |
|
dc.date.available |
2025-01-14T12:51:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-09-27 |
|
dc.identifier.issn |
2311-2220 |
|
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2020.5(125) |
|
dc.description |
Громадське здоров’я як нова спеціальність у закладах вищої освіти фізичної культури і спорту України. Особливості викладання / О. І. Циганенко, І. М. Хоменко, Я. В. Першегуба, Н. А. Склярова // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. ─ Вип. 5(125). ─ К., 2020. ─ С. 155-160. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Існуюча система підготовки фахівців за спеціальністю 229 «Громадське здоров’я» у закладах вищої освіти не враховує особливостей та можливостей такої сфери діяльності як фізична культура і спорт, насамперед стосовно фізичного здоров’я, рухової активності та оздоровчої рухової активності, які є важливою складовою досягнення здорового способу життя. Тому врахування таких особливостей в закладах вищої освіти з фізичної культури і спорту є актуальним і своєчасним при підготовці фахівців за цією спеціальністю. Мета дослідження: провести системний аналіз наукової, науково – методичної літератури та інших джерел інформації з питань особливостей викладання у закладах вищої освіти спеціальності 229 «Громадське здоров’я» і на цій основі визначити особливості її викладання у закладах вищої освіти з фізичної культури і спорту. Методи дослідження: теоретичного аналізу наукової літератури: узагальнення, синтез, формалізація, абстрагування. Результати дослідження та висновки: проаналізовані дані наукової, науково – методичної літератури та інших джерел інформації стосовно викладання у закладах вищої освіти Америки, Європи та України спеціальності «Громадське здоров’я». Зроблені висновки, що існуюча система підготовки у закладах вищої освіти України майбутніх спеціалістів за спеціальністю 229 «Громадське здоров’я» недостатньо враховує особливості та можливості сфери фізичної культури і спорту, такі як фізичне здоров’я, рухова активність та оздоровча рухова активність, які є важливою складовою для досягнення здорового способу життя та перспективним шляхом для покращення як стану індивідуального, групового так і громадського (суспільного) здоров’я для збереження здоров’я нації. Розроблені пропозиції, які дозволяють використовувати в педагогічному процесі у закладах вищої освіти з фізичної культури і спорту (ЗВО) України положення стосовно фізичного здоров’я, рухової активності та оздоровчої рухової активності, функціонування центрів фізичного здоров’я «Спорт для всіх» для покращення стану як індивідуального, групового так і громадського (суспільного) здоров’я, а у перспективі і збереження здоров’я нації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
5(125) (2020); |
|
dc.subject |
громадське здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка фахівців |
uk_UA |
dc.title |
Громадське здоров’я як нова спеціальність у закладах вищої освіти фізичної культури і спорту України. Особливості викладання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Public health as a new specialty: features of teaching in higher education institutions of physical education and sports |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5672 |
|