Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маслова О. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-01-14T12:28:29Z | |
dc.date.available | 2025-01-14T12:28:29Z | |
dc.date.issued | 2020-09-07 | |
dc.identifier.issn | 2311-2220 | |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.5(125).19 | |
dc.identifier.udk | 37.015.31:[796.011.3:616.988.23] | |
dc.description | Маслова, О. В. Методологічні рівні пізнання здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху / О. В. Маслова // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. ─ Вип. 5 (125). ─ К., 2020. ─ С. 103-106. | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналіз наукових праць провідних учених, які одночасно із загальними проблемами своєї галузі досліджували питання методологічних рівнів дослідження дав змогу визначити зміст першого вищого рівня філософського пізнання для теоретичного обґрунтування концептуальних підходів здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху. Мета дослідження - визначення та узагальнення методологічних засад здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху у якості постулатів розробленої й запропонованої до впровадження авторської концепції. Представлені у статті результати наукових досліджень продемонстрували вузький спектр наукових доробок у напрямі визначення за темою 3.23: «Здоров`яформуючі технології дітей та молоді у процесі адаптивного фізичного виховання» концептуальних підходів здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху як теоретичної основи запропонованої нами концепції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | адаптивне фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | вади слуху | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | здоров`яформуюча діяльність | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.title | Методологічні рівні пізнання здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху | uk_UA |
dc.title.alternative | Methodological levels of knowledge health-forming activity in the process of adaptive physical education of children with hearing impairments | uk_UA |
dc.type | Report Abstract | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5671 |