Методологічні рівні пізнання здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху

Show simple item record

dc.contributor.author Маслова О. В.
dc.date.accessioned 2025-01-14T12:28:29Z
dc.date.available 2025-01-14T12:28:29Z
dc.date.issued 2020-09-07
dc.identifier.issn 2311-2220
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series 15.2020.5(125).19
dc.identifier.udk 37.015.31:[796.011.3:616.988.23]
dc.description Маслова, О. В. Методологічні рівні пізнання здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху / О. В. Маслова // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. ─ Вип. 5 (125). ─ К., 2020. ─ С. 103-106. uk_UA
dc.description.abstract Аналіз наукових праць провідних учених, які одночасно із загальними проблемами своєї галузі досліджували питання методологічних рівнів дослідження дав змогу визначити зміст першого вищого рівня філософського пізнання для теоретичного обґрунтування концептуальних підходів здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху. Мета дослідження - визначення та узагальнення методологічних засад здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху у якості постулатів розробленої й запропонованої до впровадження авторської концепції. Представлені у статті результати наукових досліджень продемонстрували вузький спектр наукових доробок у напрямі визначення за темою 3.23: «Здоров`яформуючі технології дітей та молоді у процесі адаптивного фізичного виховання» концептуальних підходів здоров‟яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху як теоретичної основи запропонованої нами концепції. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject адаптивне фізичне виховання uk_UA
dc.subject вади слуху uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject здоров`яформуюча діяльність uk_UA
dc.subject методологія uk_UA
dc.title Методологічні рівні пізнання здоров`яформуючої діяльності в процесі адаптивного фізичного виховання дітей з вадами слуху uk_UA
dc.title.alternative Methodological levels of knowledge health-forming activity in the process of adaptive physical education of children with hearing impairments uk_UA
dc.type Report Abstract uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5671


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account