Інтерпретація філософського бачення функцій освіти Григорія Сковороди як інструменту вдосконалення освітнього процесу в ЗВО спортивного профілю
Вантажиться...
Дата
Автори
Лук'янець, Тетяна
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
АА Тандем
Анотація
Загалом, філософське бачення Г. Сковороди функцій освіти може бути
інтерпретоване як покликання до глибокого і всебічного розвитку
особистості, її духовності, моральності та громадянської активності. Ми
вбачаємо цей підхід дуже корисним і широко застосовуємо його в освітньому
процесі НУФВСУ. Він сприяє формуванню спортсменів як особистості, що
мають не тільки високий рівень спортивної майстерності, але й вищі
цінності, моральність та громадянську свідомість. Віримо, що такий підхід
сприяє створенню повноцінних громадян, які можуть приносити користь
суспільству в і та позаспортивних сферах життя.
Опис
Лук'янець Т. Г. Інтерпретація філософського бачення функцій освіти Григорія Сковороди як інструменту вдосконалення освітнього процесу в ЗВО спортивного профілю / Т. Г. Лук'янець // Актуальні проблеми розвитку науки в контексті глобальних
трансформацій інформаційного суспільства : Матеріали VІ Міжнародної науково-
практичної конференції (Київ, 27–28 жовтня). - Київ, 2023 –
– С.5-10.

