Abstract:
Залучення досвіду міжнародного спілкування спортсменів як елементу розвитку міжкультурної комунікативної компетенції здобувачів освіти сприяє виокремленню та характеристиці самосвідомості, тобто усвідомлення індивідом себе як суб’єкта життєтворчості, своїх дій і станів, почуттів і волі на противагу і/або серед інших суб’єктів та в світі загалом. Похідним від вищевказаного парасолькового терміна є поняття крос-культурної адаптивності, адже саме самосвідомість і допомагає студентам-спортсменам розпізнати власний стиль спілкування та вподобання. Визнання та повага до культурного різноманіття інших етнічних груп є ключовою цінністю, яку студенти можуть усвідомити у ході навчання у сфері спорту.
Description:
Лук’янець Т. Г. Крос-культурна адаптивність: сучасний погляд на розвиток м’яких навичок здобувачів вищої освіти у сфері фізичного виховання / Т. Г. Лук’янець // Наука та освіта як основа суспільного розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (21 лютого 2024 р.). - Житомир, 2024. - С. 66-58.