dc.contributor.author |
Виноградова, Є. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-07T12:30:03Z |
|
dc.date.available |
2024-05-07T12:30:03Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.description |
Виноградова, Є. О. Комерціалізація та її вплив на розвиток сучасного олімпійського спорту : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Єлизавета Олексіївна Виноградова. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 69 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення впливу фінансових аспектів, пов'язаних із комерціалізацією Олімпійського руху. Для досягнення поставленої мети сформовано та виконано такі завдання: - проаналізувати теоретичні основи формування комерціалізації спортивних відносин як важливої складової розвитку Олімпійського руху; - дослідити господарсько-правове забезпечення комерціалізації спорту на прикладі Яхт-клубу Palamos Costa Brava; - узагальнити комерціалізацію і маркетинг Олімпійських ігор, як складову налагодження міжкультурних зв’язків у сучасному глобальному світі; - означити роль залучення спонсорства в комерціалізації Олімпійського руху. Об'єктом дослідження є основні чинники, які впливають на розвиток сучасного олімпійського спорту через комерціалізацію. Предметом дослідження є теоретичні і методичні аспекти процесів комерціалізації в Олімпійського руху |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
олімпійський спорт |
uk_UA |
dc.subject |
комерціалізація спорту |
uk_UA |
dc.subject |
олімпійський рух |
uk_UA |
dc.title |
Комерціалізація та її вплив на розвиток сучасного олімпійського спорту |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5451 |
|