Брендинг як складова маркетингу спортивної організації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Єрмолаєв, М. В.
dc.date.accessioned 2024-05-07T12:27:59Z
dc.date.available 2024-05-07T12:27:59Z
dc.date.issued 2024
dc.description Єрмолаєв, М. В. Брендинг як складова маркетингу спортивної організації : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Максим Володимирович Єрмолаєв. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 72 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – обґрунтувати технологію розробки та просування бренду спортивної організації. Завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль брендингу у маркетинговій діяльності спортивних організацій. 2. Визначити складові компоненти структури та змісту брендингу у спорті. 3. Обґрунтувати технологію створення та стратегію просування бренду Студентського спортивного клубу (ССК) «Олімп». 4. Розробити практичні рекомендації щодо створення бренду для вдосконалення маркетингової діяльності ССК «Олімп». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject маркетинг спортивної організації uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject ССК «Олімп» uk_UA
dc.title Брендинг як складова маркетингу спортивної організації uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5448


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись