Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузовенкова Л. | |
dc.contributor.author | Андреєва Н. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T10:28:16Z | |
dc.date.available | 2024-05-07T10:28:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.description | Кузовенкова, Л. Аналіз розвитку гнучкості гімнасток-художниць 7-9 років у рамках проведення навчально-тренувальних зборів та інтенсивів / Л. Кузовенкова, Н. Андреєва // Спорт та сучасне суспільство: Мат-ли ХІV Міжнар. студ. наук. конф., 19 березня 2021 р. Київ: НУФВСУ. [електронний ресурс]. 19 березня 2021. – C. 48-53. | uk_UA |
dc.description.abstract | Художня гімнастика – олімпійський вид спорту, в якому гімнастки виконують вправи без предмета, зі скакалкою, обручем, м’ячем, булавами та стрічкою під музичний супровід. Судді оцінюють техніку виконання гімнасткою елементів, неординарність рухів та виразність тіла. Відноситься до складно-координаційних видів спорту, який містить у собі мистецтво володіння тілом та предметом. Однією з провідних фізичних якостей, яка входить до інтегральної підготовки гімнасток-художниць є гнучкість. Саме за її відсутності погіршується амплітуда рухів у всіх суглобах, яка необхідна для успішного виконання усіх груп елементів тіла. Особливо важливо включати в систему тренувань вправи для розвитку активної та пасивної гнучкості, адже від рівня розвитку активної гнучкості залежить якість виконання усіх стрибкових та динамічних елементів, а від пасивної у свою чергу – виконання усіх статичних елементів з найбільшою амплітудою | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | художня гімнастика | uk_UA |
dc.subject | юні спортсмени | uk_UA |
dc.subject | інтегральна підготовка | uk_UA |
dc.subject | навчально-тренувальні збори | uk_UA |
dc.subject | гнучкість | uk_UA |
dc.title | Аналіз розвитку гнучкості гімнасток-художниць 7-9 років у рамках проведення навчально-тренувальних зборів та інтенсивів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5436 |