Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Маслова О. В. | |
dc.contributor.author | Імас Є. В. | |
dc.contributor.author | Шахліна Л. Г. | |
dc.contributor.author | Футорний С. М. | |
dc.contributor.author | Коломієць Т. В. | |
dc.contributor.author | Утвенко А. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T09:24:33Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T09:24:33Z | |
dc.date.issued | 2021-12-12 | |
dc.identifier.issn | 2709-2070 | |
dc.identifier.udk | [374.1:372.879.6]+572.025 | |
dc.description | Адаптація дітей середнього шкільного віку до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання / О. В. Маслова, Є. В. Імас, Л. Г. Шахліна, С. М. Футорний, Т. В. Коломієць, А. О. Утвенко // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. ─ 2021. ─ № 2. ─ С. 73-77. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дистанційна освіта в сучасних реаліях набуває неабиякого значення і досить активно намагається створити міцний симбіоз із класичною освітою, у тому числі й у системі фізичного виховання, що вимагає модернізації контролю у бік його посилення за ефективністю даного процесу, пов’язаного з гіперактивацією та ризиком перенапруження адаптаційних можливостей організму школярів під час ознайомлення, вивчення і засвоєння навчального матеріалу з предмета «Фізична культура» за допомогою новітніх засобів і методів дистанційної форми навчання. Мета. Визначити основні напрями проблематики дослідження адаптації школярів до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання. Методи. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; систематизація; контент-аналіз. Результати. Отримані дані визначили стратегію формулювання проблематики питання дослідження шкільної адаптації, змісту і структури даного поняття та його імплементацію через системний аналіз до конкретизації основних напрямів дослідження; забезпечили вивчення сучасних поглядів, специфіки та рекомендаційних основ впровадження дистанційної форми навчання у систему середньої освіти України і, зокрема, у процес фізичного виховання школярів окремих вікових груп; виокремили аспекти дослідження навчальної та методичної документації, нормативно-правових документів щодо запровадження дистанційної форми навчання в Україні та об’єднали їх з основними напрямами дослідження проблематики шкільної адаптації. Відсутня систематизація рішень та узгодження концепції загальних дій, розроблення технології (алгоритму) наповнення взаємозалежних пунктів мети, завдань, принципів, методів, засобів й оцінювання ефективності процесу адаптації школярів до умов дистанційної освіти в межах процесу їх фізичного виховання, на що у майбутньому і буде безпосередньо спрямовано подальші дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Олімпійська література | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання школярів | uk_UA |
dc.subject | здоров'я | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Адаптація дітей середнього шкільного віку до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання | uk_UA |
dc.title.alternative | Аdaptation of middle school age children to the distance learning conditions in the process of physical education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5405 |