dc.contributor.author |
Маслова О. В. |
|
dc.contributor.author |
Імас Є. В. |
|
dc.contributor.author |
Шахліна Л. Г. |
|
dc.contributor.author |
Футорний С. М. |
|
dc.contributor.author |
Коломієць Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Утвенко А. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-30T09:24:33Z |
|
dc.date.available |
2024-04-30T09:24:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-12 |
|
dc.identifier.issn |
2709-2070 |
|
dc.identifier.udk |
[374.1:372.879.6]+572.025 |
|
dc.description |
Адаптація дітей середнього шкільного віку до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання / О. В. Маслова, Є. В. Імас, Л. Г. Шахліна, С. М. Футорний, Т. В. Коломієць, А. О. Утвенко // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. ─ 2021. ─ № 2. ─ С. 73-77. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дистанційна освіта в сучасних реаліях набуває неабиякого значення і досить
активно намагається створити міцний симбіоз із класичною освітою, у тому числі й у
системі фізичного виховання, що вимагає модернізації контролю у бік його посилення за ефективністю даного процесу, пов’язаного з гіперактивацією та ризиком перенапруження адаптаційних можливостей організму школярів під час ознайомлення, вивчення і засвоєння навчального матеріалу з предмета «Фізична культура» за допомогою новітніх засобів і методів дистанційної форми навчання. Мета. Визначити основні напрями проблематики дослідження адаптації школярів до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання. Методи. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; систематизація; контент-аналіз.
Результати. Отримані дані визначили стратегію формулювання проблематики питання дослідження шкільної адаптації, змісту і структури даного поняття та його імплементацію через системний аналіз до конкретизації основних напрямів дослідження; забезпечили вивчення сучасних поглядів, специфіки та рекомендаційних основ впровадження дистанційної форми навчання у систему середньої освіти України і, зокрема, у процес фізичного виховання
школярів окремих вікових груп; виокремили аспекти дослідження навчальної та методичної документації, нормативно-правових документів щодо запровадження дистанційної форми навчання в Україні та об’єднали їх з основними напрямами дослідження проблематики шкільної адаптації. Відсутня систематизація рішень та узгодження концепції загальних дій, розроблення технології (алгоритму) наповнення взаємозалежних пунктів мети, завдань, принципів, методів, засобів й оцінювання ефективності процесу адаптації школярів до умов дистанційної освіти в межах процесу їх фізичного виховання, на що у майбутньому і буде безпосередньо спрямовано подальші дослідження. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Олімпійська література |
uk_UA |
dc.subject |
адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна форма навчання |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання школярів |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'я |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.title |
Адаптація дітей середнього шкільного віку до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Аdaptation of middle school age children to the distance learning conditions in the process of physical education |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5405 |
|