Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Колеснік І. В. | |
dc.contributor.author | Салямін Ю. М | |
dc.date.accessioned | 2024-04-05T09:05:29Z | |
dc.date.available | 2024-04-05T09:05:29Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5285 | |
dc.description | Колеснік І. В. Диференційований підхід у навчально-тренувальному процесі в гімнастиці спортивній / І. В. Колеснік, Ю. М. Салямін // Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання і спорт.. - 2020. - №. 2. | |
dc.description.abstract | У статті теоретично обґрунтовано проблематику диференційованого підходу спортсменів, проаналізовано науково-методичну літературу та роботи відомих провідних вчених і фахівців у галузі фізичної культури та спорту, розглянуто такі поняття, як «диференціація» та «індивідуалізація», визначено різницю між ними. Розглянуто проблему перспективності впровадження диференційованого підходу в навчально-тренувальний процес. Доведено, що тренувальні програми, розроблені для спортсменів у конкретних видах спорту, повинні бути гнучкими та враховувати індивідуальні особливості кожної дитини. Вони мають бути допоміжним матеріалом для тренерів, а не керівною ланкою планування системи підготовки для кожного окремого спортсмена, оскільки вирішальним чинником повинно бути врахування його індивідуальних особливостей. На сучасному етапі тема диференційованого підходу в навчальнотренувальному процесі юних гімнастів є актуальною, оскільки в багатьох спортивних школах диференційований підхід майже не використовується, що обґрунтовується багатьма різними причинами: нестачею часу, наповненістю груп, відсутністю підтримки зі сторони керівництва та батьків, нестачею мотивації тощо. Таким чином, на основі аналізу науково-методичних публікацій із проблеми диференційованого підходу, а також диференційованого застосування засобів і методів у фізичному вихованні та спорті нами було виділено такі теоретичні основи: диференційований підхід у навчально-тренувальному процесі юних спортсменів є проблемою, недостатньо вивченою; диференційоване застосування засобів і методів у фізичному вихованні та спорті позитивно впливає на підвищення ефективності навчально-тренувального процесу; неадекватні фізичні навантаження для спортсменів можуть стати причиною погіршення їх здоров’я та втрати мотивації до занять. Проаналізоване анкетне опитування серед тренерів дитячо-юнацьких шкіл із різним стажем роботи показало, що 66,7% респондентів вважають диференціацію навчально-тренувального процесу на початковому етапі навчання ефективною. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Запорізького національного університету. Фізичне виховання і спорт | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація | uk_UA |
dc.subject | диференціація | uk_UA |
dc.subject | типологічні групи | uk_UA |
dc.subject | індивідуально типологічні властивості | uk_UA |
dc.subject | початкова підготовка | uk_UA |
dc.title | Диференційований підхід у навчально-тренувальному процесі в гімнастиці спортивній | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |