Кафедра психології і педагогіки: Recent submissions

  • Булгакова Тетяна Михайлівна (Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності: матеріали 2-ої Всеукраїнської наукової електронної конференції, 2019-10-22)
    The relevance of the research. One of the pressing problems with theoretical and practical aspects is the study of formation’s mechanisms and improvement of students' quality of life. The youthful age is characterized by ...
  • Булгакова Тетяна Михайлівна (Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності: матеріали конференції, 2018-10-19)
    Особливості психолого-педагогічного супроводу суб’єктів спортивної діяльності вимагають досконального вивчення і узагальнення. Важливою умовою створення єдиного простору їх розвитку повинні стати вироблення і формування ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2019-08)
    Основним завданням академічної освіти є підготовка фахівців, створення і розвиток відповідного професійного напряму науки, розвиток теорії і практики навчання. Відповідно, сучасні тенденції філософії та педагогіки, академічна ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2018-12)
    Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, ...
  • Жукова Г. (Освітній дискурс : збірник наукових праць, 2019-05)
    Запити навчатися протягом життя стають дедалі актуальнішими і змальовують не тільки потребу в освіті, а й стабільність країни, бо освіта є магістральною складовою суспільної, фахової та соціальної галузей. Незаперечність ...
  • Жукова Г. (Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019-06)
    In the article the necessity of the definition of non-academic education as an unusual phenomenon of the modern educational world is considered. Requests for lifelong learning are becoming more and more relevant and reflect ...
  • Кивлюк О.; Жукова Г. (Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2019-09)
    Здійснивши аналіз інтернаціоналізації освітнього процесу середньої ланки освіти в Україні та порівнявши результати з аналогічними процесами закордоном, виявлено шляхи інтернаціоналізації шкільної освіти в Україні за рахунок ...
  • Zhukova G.; Bulgakova T.; Жукова Г.; Булгакова Т. (Philosophy and Cosmology : The Academic Journal, 2019-10)
    In the article, the authors reviewed the main functions of the university planetariums and observatories in higher education. When considering higher education in Plato’s tradition, the authors found that in addition to ...
  • Жукова Г. В. (Гілея : науковий вісник, 2018-10)
    В умовах зростаючого значення освіти в розвитку економіки, суспільства і окремої людини різко збільшується увага дослідників до даної сфери. У той же час необхідно відзначити відсутність сталої термінології, що стосується ...
  • Horokhov S.; Zhukоva G.; Горохов С.; Жукова Г. (Philosophy and Cosmology : The Academic Journal, 2018-10)
    Three modern cosmological models are considered in the article: the Standard Cosmological Model, the theory “Evolving Matter” and the Mental Universe, which, according to the authors, clearly demonstrate the change of the ...
  • Толкунова І. В.; Гринь О. Р.; Смоляр І. І.; Голець О. В. (2018)
    Подано системне узагальнення матеріалів про психологічне здоров’я людини та підходи до його визначення. Розглянуто концептуальні уявлення про здорову особистість, основні аспекти гармонійного розвитку особистості, питання ...
  • Фольварочний Ігор (Наукові записки, 2009)
    В статті акцентується на тому, що ефективне функціонування державної політики та національної системи освіти дорослих в Україні залежить від створення відповідних об’єктивних передумов для демократизації всієї системи ...
  • Смоляр И. И.; Ковальчук В. И.; Воронков О. В. (Вісник Запорізького національного університету, 2012)
    Знание особенностей мотивационого состояния спортсмена-дефлимпийца в баскетбольной команде перед соревнованиями позволит тренеру своевременно применять адекватные методы по его регуляции и эффективно управлять деятельностью ...
  • Коробейніков Георгій; Приступа Євген; Коробейнікова Леся; Бріскін Юрій (2013)
    У монографії розглянуто результати багаторічних досліджень, присвячених вивченню психофізіологічних станів, що виникають в умовах спортивної діяльності. Вивчено особливості формування психофізіологічної організації системи ...
  • Петровська Т.; Арнаутова Л. (Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2018)
    В статті розглянуті та проаналізовані теоретичні та методологічні аспекти вивчення стратегій подолання стресу спортсменами. Особистісні копінг-ресурси, які використовує окремий спортсмен у когнітивній, мотиваційній, ...
  • Воронова В. И.; Корнейко У. В.; Смоляр И. И (Олимпийское движение: история, проблемы, перспективы, 1999)
    Психологические портреты мужчин и женщин-лидеров, из-за специфики тренований деятельности (игры), в значительной мере подобны. Качества, связанные со статусом в команде, принципиально отличаются для мужчин иженщин. Комплекс ...
  • Воронова Валентина; Шутова Светлана (Современный олимпийский спорт и спорт для всех, 2006)
    В работе выявлены модельные показатели психологических качеств, предопределяющих эффективность соревновательной деятельности в футболе. Психологическая подготовка в футболе, которая обеспечивает эффективность деятельности ...
  • Воронова В. И.; Шутова С. Е. (Фізична культура, спорт та здоров'я нації, 1998)
    Психологические качества и свойства, проявляются и развиваются у детей среднего школьного возраста достаточно неравномерно, что заставляет планировать проведение учебного процесса в школе с учетом проявлений и особенностей ...
  • Воронова В. И.; Шутова С. Е. (Современный олимпийский спорт и спорт для всех, 2003)
    Эффективность работы на внимание, требующая от спортсмена большого количества перерабатываемой информации за минимальный период, не является значимым показателем для велосимедистов-трековиков. Таковым для них является ...
  • Воронова В.; Богорад М. (Олімпійський спорт і спорт для всіх, 2005)
    Анализ агрессивности спортсменов различных специализаций позволил выявить уровни общей агрессии и враждебности спортсмена, которые по отношению к средним значениям имеют для различных групп спортсменов различные тенденции