Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Козинко Лілія | |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T09:05:47Z | |
dc.date.available | 2024-04-01T09:05:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5234 | |
dc.description | Козинко Л. Основи конфліктології в процесі фахової підготовки студентів-хореографів у закладах вищої освіти / Л. Козинко // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2023. - № 2. - С. 64-69. | uk_UA |
dc.description.abstract | У ході дослідження було розглянуто предметне поле конфліктології з її основними завданнями. Проаналізовано поняття «конфлікт» та «педагогічний конфлікт». Особливу увагу приділено визначенню та особливостям формування конфліктологічної компетентності студентів-хореографів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Визначено поняття «конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін» та основне коло теоретичних питань, необхідних для засвоєння: походження, структура, динаміка, причини, функції та типологія конфліктів, особливості конфліктних особистостей, поняття педагогічного конфлікту, конфліктна комунікація в педагогічному процесі, спосо би і методи вирішення педагогічних конфліктів, принципи і методи управління конфліктами, профілактика і запобігання виникненню конфліктів тощо. Проаналізовано практичні методи, які сприятимуть підготовці здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | конфліктологія | uk_UA |
dc.subject | конфлікт | uk_UA |
dc.subject | хореографія | uk_UA |
dc.subject | конфліктологічна компетентність | uk_UA |
dc.subject | конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка студентів-хореографів | uk_UA |
dc.title | Основи конфліктології в процесі фахової підготовки студентів-хореографів у закладах вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |