Аннотации:
У ході дослідження було розглянуто предметне поле конфліктології з її основними завданнями. Проаналізовано поняття «конфлікт» та «педагогічний конфлікт».
Особливу увагу приділено визначенню та особливостям формування конфліктологічної компетентності студентів-хореографів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Визначено поняття «конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін» та основне коло теоретичних питань, необхідних для засвоєння: походження, структура, динаміка, причини, функції та типологія конфліктів, особливості конфліктних особистостей, поняття педагогічного конфлікту, конфліктна комунікація в педагогічному процесі, спосо би і методи вирішення педагогічних конфліктів, принципи і методи управління конфліктами,
профілактика і запобігання виникненню конфліктів тощо. Проаналізовано практичні методи, які сприятимуть підготовці здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності.