dc.contributor.author |
Козинко Лілія |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-01T09:05:47Z |
|
dc.date.available |
2024-04-01T09:05:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5234 |
|
dc.description |
Козинко Л. Основи конфліктології в процесі фахової підготовки студентів-хореографів у закладах вищої освіти / Л. Козинко // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2023. - № 2. - С. 64-69. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У ході дослідження було розглянуто предметне поле конфліктології з її основними завданнями. Проаналізовано поняття «конфлікт» та «педагогічний конфлікт».
Особливу увагу приділено визначенню та особливостям формування конфліктологічної компетентності студентів-хореографів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Визначено поняття «конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін» та основне коло теоретичних питань, необхідних для засвоєння: походження, структура, динаміка, причини, функції та типологія конфліктів, особливості конфліктних особистостей, поняття педагогічного конфлікту, конфліктна комунікація в педагогічному процесі, спосо би і методи вирішення педагогічних конфліктів, принципи і методи управління конфліктами,
профілактика і запобігання виникненню конфліктів тощо. Проаналізовано практичні методи, які сприятимуть підготовці здобувачів вищої освіти до майбутньої професійної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Теорія і методика фізичного виховання і спорту |
uk_UA |
dc.subject |
конфліктологія |
uk_UA |
dc.subject |
конфлікт |
uk_UA |
dc.subject |
хореографія |
uk_UA |
dc.subject |
конфліктологічна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
конфліктологічна компетентність викладача хореографічних дисциплін |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка студентів-хореографів |
uk_UA |
dc.title |
Основи конфліктології в процесі фахової підготовки студентів-хореографів у закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |