Кафедра історії і теорії олімпійського спорту: Recent submissions

  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в школі, 2007)
    Одним із основних напрямів олімпійської освіти, що постійно перебуває у полі зору Олімпійської академії України, є поширення знань про олімпійський спорт, його цінності, багату історію, кращих представників світової та ...
  • Єрмолова Валентина Михайлівна (Фізичне виховання в школі, 2009)
    Всеукраїнський олімпійський урок вже давно вийшов за стіни шкільних навчальних класів і студентських аудиторій. Він став справжнім спортивним дійством — святом краси тіла, духу і розуму. З кожним роком популярність ...
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в сучасній школі, 2012)
    З кожним роком зростає зацікавленість дітей і дорослих до історії олімпійського руху. Для них Олімпійська академія України провела вікторину «Знавець олімпійського спорту», традиційний конкурс малюнків, а найменші учасники ...
  • Єрмолова В. М. (Фізичне виховання в школі, 2007)
    Важливе місце у навчально-виховному процесі з фізичного виховання належить реалізації ідей особистісно орієнтованого підходу, яке грунтується на вікових, статевих та індивідуальних особливостях учнів.
  • Булатова М. М.; Анікєєв Д. М.; Кликавка К. А.; Косминіна О. С.; Щербашин Я. С.; Єрмолова В. М. (Національний Олімпійський комітет України, 2013)
    У навчальному посібнику розкриті особливості підготовки і проведення ХХII зимових Олімпійських ігор.
  • Булатова М. М.; Литвиненко С. Г.; Назаренко Н. Г.; Субботіна Т. Б.; Шепелюк В. Л.; Шматюк Л. І. (Національний олімпійський комітет України, 2011)
    Розмовник для спортсменів і тренерів, які готуються до подорожі до англомовних країн допоможе їм не вдаватися до послуг перекладача, щоб порозумітися та зорієнтуватися у різноманітних ситуаціях.
  • Булатова М. М. (Національний олімпійський комітет України, 2017)
    У навчальному посібнику подано інформацію про історію Олімпійських ігор, становлення та розвиток сучасного олімпійського руху, основні принципи, значущість олімпізму для суспільства та кожної людини. Книга знайомить з ...
  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М; Бєлокуров Д. В. (Олімпійська література, 2010)
    У навчальному посібнику подано інформацію про історію Олімпійських ігор, становлення та розвиток сучасного олімпійського руху, основні принципи, значення олімпізму для суспільства та кожної людини. Книга знайомить з ...
  • Булатова М. М.; Шинкарук О. А.; Томашевський В. В.; Дутчак М. В. (Олімпійська література, 2007)
    У навчальному посібнику подано інформацію про історію Олімпійських ігор, становлення та розвиток сучасного олімпійського руху, основні принципи, значення олімпізму для суспільства та кожної людини. Книга знайомить з ...
  • Булатова М. М. (Національний олімпійський комітет України, 2011)
    У навчальному посібнику подана інформація про історію олімпійських ігор, становлення та розвиток сучасного олімпійського руху, основні принципи, значущість олімпізму для суспільства та кожної людини. Книга знайомить з ...
  • Булатова М. М. (Національний Олімпійський комітет України, 2011)
    У навчальному посібнику розкриті особливості підготовки і проведення І зимових Юнацьких Олімпійських ігор 2012 р. Посібник знайомить із символами, церемоніями та організацією Ігор; видами спорту, що увійшли до олімпійської ...
  • Булатова М. М. (Національний олімпійський комітет України, 2012)
    У навчальному посібнику розкрито особливості підготовки і проведення XXVII Всесвітньої літньої Універсіади 2013 року. Посібник знайомить з символами, церемоніями та організацією Універсіади; видами спорту, що увійшли до ...
  • Булатова М. М. (Національний олімпійський комітет України, 2011)
    У навчальному посібнику розкрито особливості підготовки і проведення Ігор ХХХ Олімпіади. Знайомить із символами, церемонією та організацією Ігор; видами спорту, що увійшли до олімпійської програми; календарем олімпійських ...
  • Єрмолова В. М. (Національний олімпійський комітет України, 2016)
    В основу змісту методичного посібника покладено твір П’єра де Кубертена «Ода спорту». Подано практичний матеріал з олімпійської освіти для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів
  • Єрмолова В. М. (Національний олімпійський комітет України, 2009)
    До збірника увійшли сценарії олімпійських уроків і свят з олімпійської тематики, а також методичні рекомендації щодо їх проведення. Книга допоможе педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів організувати ...
  • Єрмолова В. М. (Національний олімпійський комітет України, 2011)
    У посібнику розглянуто історичні та теоретико-методичні засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес школярів. Подано практичний матеріал з олімпійської освіти, який може бути використаний у навчальній ...
  • Булатова М. М.; Єрмолова В. М; Щербашин Я. С.; Лях-Породько О. О.; Кроль І. М. (Національний олімпійський комітет України, 2017)
    Розкрито особливості підготовки і проведення XXIII зимових Олімпійських ігор. Посібник знайомить із символами, церемонією та організацією Ігор; видами спорту, що увійшли до олімпійської програми; календарем олімпійських ...
  • Булатова М. М. (2016)
    Різкому збільшенню популярності спортивної боротьби сприяло відродження Олімпійських ігор. Уже на Іграх I Олімпіади1896 р. в Афінах цей вид спорту був представлений у програмі змагань. Так, на Іграх І Олімпіади 1896 р. в ...
  • Булатова М. М.; Дутчак М. В.; Єрмолова В. М; Мічуда Ю. П.; Радченко Л. О. (2011)
    Свій 20-річний ювілей Олімпійська академія України зустрічає як добре відомий і визначний не тільки в Україні, а й у світі, науково-просвітницький центр. Пріоритетним завданням діяльності Академії є гармонійне поєднання ...
  • Bulatova M.; Tomashevsky V. (National Olympic Committee of Ukraine, 2017)
    Ваш перший олімпйський путівник. Це керівництво було підготовлено з метою освітньої цінності олімпізму. Це говорить про історію олімпійського руху, виникнення і розвитку Олімпійських ігор, основних принципів і значущості ...