Особливості паблік рилейшнз в сфері фізичної культури і спорту (на матеріалах федерації регбі України)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайченко Ю. Р.
dc.date.accessioned 2024-01-23T19:34:34Z
dc.date.available 2024-01-23T19:34:34Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5092
dc.description Зайченко, В. Ю. Особливості паблік рилейшнз в сфері фізичної культури і спорту (на матеріалах федерації регбі України) : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Юрій Романович Зайченко. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 94 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – вивчити та теоретично обґрунтувати особливості використання паблік рилейшнз в діяльності федерації регбі України. Завданнями дослідження є: 1. За даними літературних джерел дослідити та узагальнити сучасні теоретичні основи паблік рилейшнз та їх роль у сучасному спорті. 2. З’ясувати місце PR у коммунікаційній політиці суб’єктів сфери ФКіС, їх завдання і особливості.. 3. Визначити і проаналізувати найбільш ефективні PR-технології у діяльності спортивної федерації 4. Розробити практичні рекомендації щодо оптимального використання можливостей PR у сфері ФКіС. Об’єкт дослідження – паблік рилейшнз у сучасному спорті. Предмет дослідження – PR-діяльність федерації регбі України. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject засоби масової інформації uk_UA
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject паблік рилейшенз ( зв’язки з громадськістю) uk_UA
dc.subject фізкультурно-спортивна організація uk_UA
dc.subject федерація регбі України uk_UA
dc.title Особливості паблік рилейшнз в сфері фізичної культури і спорту (на матеріалах федерації регбі України) uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу