Маркетингова стратегія просування спортивного бренду на ринок

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корнієнко Д. Р.
dc.date.accessioned 2024-01-23T19:32:56Z
dc.date.available 2024-01-23T19:32:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5090
dc.description Корнієнко, Д. Р. Маркетингова стратегія просування спортивного бренду на ринок : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Дарʼя Ростиславівна Корнієнко. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 107 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи: дослідити особливості та важливість розробки маркетингової стратегії просування спортивного бренду, основними споживачами якого є аудиторія, що активно займається спортом. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні засади розвитку та просування спортивного бренду на ринок та розкрити сутність поняття «бренд» та роль брендингу у розвитку фізкультурно-спортивних організацій 2. Визначити передумови формування маркетингової стратегії та технології просування спортивного бренду 3. Розробити маркетингову стратегію просування спортивного бренду на основі результатів проведених досліджень та визначити перспективи розвитку бренду Об’єктом дослідження є процес ствроення маркетингової стратегії просування спортивного бренду на ринку України. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії просування спортивного бренду на ринку України та адаптація стратегії в умовах війни. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject просування спортивного бренду uk_UA
dc.subject спортивний менеджмент uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.title Маркетингова стратегія просування спортивного бренду на ринок uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу