Роль спонсорства у розвитку спортивних організацій

Show simple item record

dc.contributor.author Ростовський Д. І.
dc.date.accessioned 2024-01-23T19:31:14Z
dc.date.available 2024-01-23T19:31:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5088
dc.description Ростовський, Д. І. Роль спонсорства у розвитку спортивних організацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Денис Ігорович Ростовський. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 82 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження — визначити сутність спонсорства та механізм його впливу на забезпечення сталого розвитку спортивних організацій в умовах ринку. Завдання: 1. На основі аналізу спеціальних джерел визначити теоретичні основи спонсорства у сучасному спорті. 2. Узагальнити досвід використання спортивними організаціями розвинених країн перевагами партнерства зі спонсорами. 3. Охарактеризувати зміст та мету ділового партнерства спортивних організацій із спонсорами. 4. Виявити проблеми та перспективи розвитку спортивного спонсорства в Україні. 5. Розробити рекомендації спортивним організаціям України щодо підвищення ефективності роботи зі спонсорами. Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність спортивних організацій в умовах ринку. Предмет дослідження – робота із залучення спонсорів як компонент маркетингової діяльності спортивних організацій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject спонсорство uk_UA
dc.subject спортивні організації uk_UA
dc.subject спортивний менеджмент uk_UA
dc.subject футбол uk_UA
dc.title Роль спонсорства у розвитку спортивних організацій uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account