dc.contributor.author |
Шень Гуанью |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-23T19:29:06Z |
|
dc.date.available |
2024-01-23T19:29:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5085 |
|
dc.description |
Шень Гуанью. Характеристика ділової культури китайських спортивних організацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Шень Гуанью. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 91 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою є дослідження теоретичних основ китайських спортивних організацій та характеристика їх бізнес-культури. Завдання дослідження: За аналізом формування та розвитку бізнес-культури в китайській сфері спорту виходить, що цей процес є результатом взаємодії різноманітних факторів, включаючи вплив традиційної спортивної культури, соціалістичної ринкової 8 економіки та національної спортивної політики, з узагальненням проблем і рекомендацій для подальшого розвитку бізнес-культури в спортивних організаціях Китаю. Основні припущення нашого наукового дослідження: Формування та розвиток ділової культури спортивної організації Фактори, що впливають на бізнес-культуру китайських спортивних організацій Проблеми ділової культури китайських спортивних організацій Контрзаходи та пропозиції щодо здорового розвитку бізнес-культури в китайських спортивних організаціях Об'єкт дослідження – стратегічні комунікації у спортивному менеджменті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
ділова культура |
uk_UA |
dc.subject |
спортивні організації |
uk_UA |
dc.subject |
Китай |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічні комунікації |
uk_UA |
dc.title |
Характеристика ділової культури китайських спортивних організацій |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |