dc.contributor.author |
Сміщенко С. Д. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-22T19:18:36Z |
|
dc.date.available |
2024-01-22T19:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5073 |
|
dc.description |
Сміщенко, С. Д. Формування маркетингової стратегії фізкультурно-спортивної організації (на прикладі фітнес клубу «EnerGym») : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Сергій Денисович Сміщенко. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 86 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні процесу формування маркетингових стратегій фізкультурно-спортивної організації і розробці шляхів її удосконалення У відповідності до визначеної мети у роботі поставлено та вирішено такі завдання: - розглянути сутність та oснoвнi етапи poзpoбки стpaтeгiї організації; - дослідити осoбливoстi розробки і реалізації маркетингових стpaтeгiй фізкультурно-спортивних організацій; - пpoaнaлiзувати зовнішнє, внутрішнє середовище ФСО «EnerGym» та його продуктовий портфель; - рoзpoбити тa oбґpунтувaти мapкeтингoву стpaтeгiю організації за визначеними напрямами удосконалення діяльності; Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії фізкультурно-спортивної організації (товариство з обмеженою відповідальністю «EnerGym».) Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії фізкультурно-спортивної організації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
фізкультурно-спортивні організації |
uk_UA |
dc.subject |
фітнес клуб «EnerGym» |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний менеджмент |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингової стратегії фізкультурно-спортивної організації (на прикладі фітнес клубу «EnerGym») |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |