Особливості розвитку координаційних здібностей борців вільного стилю на етапі попередньої базової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисак Р. О.
dc.date.accessioned 2024-01-10T18:05:19Z
dc.date.available 2024-01-10T18:05:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5005
dc.description Лисак, Р. О. Особливості розвитку координаційних здібностей борців вільного стилю на етапі попередньої базової підготовки : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Система підготовки спортсменів у спортивних єдиноборствах» / Роман Олександрович Лисак. - Київ; НУФВСУ, 2023. – 73 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є визначення рівня розвитку та взаємозв’язку основних компонентів координаційної та спеціальної підготовленості борців вільного стилю на етапі попередньої базової підготовки. Аналіз науково методичної літератури та досвід спортивної практики свідчать, що при підготовці спортсменів у багатьох видах спорту взагалі й, у спортивних єдиноборствах зокрема, координаційні здібності відіграють велику роль у тренувальній та у змагальній діяльності. Науковці стверджують, що основні компоненти структури координаційних здібностей є основою успіхів у різних видах спортивних єдиноборств, в тому числі і у вільній боротьбі. Фахівцям необхідно приділяти особливу увагу розвитку координаційних здібностей у навчально-тренувальному процесі у вільній боротьбі. Встановлено, що при розвитку координаційних здібностей слід застосовувати різноманітні техніко-тактичні прийоми окремих характеристик, або звичної рухової дії, прийоми виконання звичних рухових дій у незвичних поєднаннях та – прийоми введення зовнішніх умов строго регламентуючих напрямків і межі варіювання. Експериментальна методика розвитку координаційних здібностей юних борців була розроблена на підґрунті аналізу науково-методичної літератури та результатів попереднього тестування загальної, спеціальної, координаційної та технічної підготовленості спортсменів контрольної та експериментальної груп. До початку педагогічного експерименту показники в обох групах не мали достовірних відмінностей (p˃0,05). Після закінчення педагогічного експерименту, який тривав 8 місяців, було проведено повторне тестування всіх попередніх показників у контрольній та експериментальній групах. Аналіз даних координаційної підготовленості юних борців, можна констатувати вагому достовірну перевагу у рівні підготовленості у спортсменів експериментальної групи (р < 0,01) uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject розвиток координаційних здібностей uk_UA
dc.subject боротьба вільного стилю uk_UA
dc.subject етап попередньої базової підготовки uk_UA
dc.subject юні спортсмени uk_UA
dc.title Особливості розвитку координаційних здібностей борців вільного стилю на етапі попередньої базової підготовки uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу