Effect of Movement Games on Physical Fitness of Children With Intellectual Disabilities

Show simple item record

dc.contributor.author Kuznetsova, L.
dc.contributor.author Trachuk, S.
dc.contributor.author Semenenko, V.
dc.contributor.author Kholodova, O.
dc.contributor.author Podosinova, L.
dc.contributor.author Brychuk, M.
dc.contributor.author Varenyk, O.
dc.contributor.author Kedrych, H.
dc.date.accessioned 2023-12-25T10:37:37Z
dc.date.available 2023-12-25T10:37:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.issn 1993-7989
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4886
dc.description Effect of Movement Games on Physical Fitness of Children with Intellectual Disabilities / Larysa Kuznetsova, Sergii Trachuk, Viacheslav Semenenko, Olha Kholodova, Liudmyla Podosinova, Mariia Brychuk, Oleg Varenyk, Halyna Kedrych // Теорія та методика фізичного виховання. ─ 2022. ─ Том 22, № 2. ─ С. 158-165. https://doi.org/10.17309/tmfv.2022.2.02 uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження було вивчення впливу запропонованої технології з використанням рухливих ігор на фізичну і психомоторну підготовленість дітей молодшого шкільного віку з відхиленнями розумового розвитку. Збільшення часу на проведення рухливих ігор не тільки на уроках, а й у позаурочних формах занять мало позитивний ефект, який проявився в зміцненні здоров’я дітей і поліпшення їх психоемоційного стану, що є головною складовою поведінки дитини з вадами розумового розвитку. Можна констатувати, що після використання запропонованих рухливих ігор покращилися показники психомоторного і психічного стану дітей, пам’яті, сприйняття навколишньої дійсності, уваги, в позитивній динаміці їх фізичної підготовленості. Виявлено, що під час обраних рухливих ігор зменшувалася кількість нервових зривів, депресивних станів і симптомів стресу. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Теорія та методика фізичного виховання uk_UA
dc.subject рухливі ігри uk_UA
dc.subject фізична підготовленість uk_UA
dc.subject психомоторний розвиток uk_UA
dc.subject психічний стан uk_UA
dc.title Effect of Movement Games on Physical Fitness of Children With Intellectual Disabilities uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account