Effect of Movement Games on Physical Fitness of Children With Intellectual Disabilities
Вантажиться...
Дата
Автори
Kuznetsova, L.
Trachuk, S.
Semenenko, V.
Kholodova, O.
Podosinova, L.
Brychuk, M.
Varenyk, O.
Kedrych, H.
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
Теорія та методика фізичного виховання
Анотація
Метою дослідження було вивчення впливу запропонованої технології з використанням рухливих ігор на фізичну і психомоторну підготовленість дітей молодшого шкільного віку з відхиленнями розумового розвитку. Збільшення часу на проведення рухливих ігор не тільки на уроках, а й у позаурочних формах занять мало позитивний ефект, який проявився в зміцненні здоров’я дітей і поліпшення їх психоемоційного стану, що є головною складовою поведінки дитини з вадами розумового розвитку. Можна констатувати, що після використання запропонованих рухливих ігор покращилися показники психомоторного і психічного стану дітей, пам’яті, сприйняття навколишньої дійсності, уваги, в позитивній динаміці їх фізичної підготовленості. Виявлено, що під час обраних рухливих ігор зменшувалася кількість нервових зривів, депресивних станів і симптомів стресу.
Опис
Effect of Movement Games on Physical Fitness of Children with Intellectual Disabilities / Larysa Kuznetsova, Sergii Trachuk, Viacheslav Semenenko, Olha Kholodova, Liudmyla Podosinova, Mariia Brychuk, Oleg Varenyk, Halyna Kedrych // Теорія та методика фізичного виховання. ─ 2022. ─ Том 22, № 2. ─ С. 158-165. https://doi.org/10.17309/tmfv.2022.2.02