Особливості мотивації студентів до самостійних занять руховою активністю в умовах воєнного стану

Show simple item record

dc.contributor.author Марченко, Оксана
dc.contributor.author Бричук, Марія
dc.contributor.author Дєдух, Марина
dc.date.accessioned 2023-12-22T13:46:47Z
dc.date.available 2023-12-22T13:46:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4867
dc.description Марченко, О. Особливості мотивації студентів до самостійних занять руховою активністю в умовах воєнного стану / Оксана Марченко, Марія Бричук, Марина Дєдух // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2022. ─ № 3. ─ С. 44–50. DOI: 10.32652/tmfvs.2022.3.44–50 uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження обумовлюється тим, що в умовах воєнного стану заклади вищої освіти України були переведені на дистанційну форму навчання, у зв’язку з чим рівень фізичної активності студентів помітно знизився. Суспільна практика вимагає від спеціалістів у сфері фізичної культури і спорту вирішення широкого кола соціальних, психологічних, фізіологічних, фізичних та інших завдань, що не може бути здійснено без належної фізичної підготовленості. Мета. Дослідити мотивацію студентів до самостійних занять руховою активністю в умовах воєнного стану. Методи. Теоретичні (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація), соціологічні (опитування, анкетування), методи математичної статистики. Результати. На основі результатів дослідження виявлено мотиви студентів до самостійних занять руховою активністю та причини, які не сприяють формуванню мотивації до самостійних занять руховою активністю в умовах воєнного стану. Визначено, що 64,6 % респондентів пережили неприємні емоційні стани з початком війни. Негативні емоції безпосередньо вплинули на мотивацію та інтерес до занять руховою активністю. Установлено, що 68,8 % респондентів мають можливість займатися руховою активністю, незважаючи на умови воєнного стану як фактора обмеження відвідування спортивних залів, майданчиків тощо. Самостійні заняття руховою активністю в умовах воєнного стану є важливим та необхідним резервом удосконалення професійної освіти, які знижують ризик зменшення рухової активності студентів та підвищують нервову й психічну стійкість до емоційних стресів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.relation.ispartofseries 3/2022;
dc.subject умови воєнного стану uk_UA
dc.subject рухова активність uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.title Особливості мотивації студентів до самостійних занять руховою активністю в умовах воєнного стану uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account