Маркетингове управління інноваційним продуктом туристичного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костенко, М. С.
dc.date.accessioned 2023-07-06T08:49:18Z
dc.date.available 2023-07-06T08:49:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4627
dc.description Костенко, М. С. Маркетингове управління інноваційним продуктом туристичного підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: за спеціальністю 242 Туризм, освітньою програмою «Туристично-екскурсійне обслуговування» / Марина Сергіївна Костенко. ─ Київ : НУФВСУ, 2023. ─ 66 с. uk_UA
dc.description.abstract Випускну кваліфікаційну роботу присвячено вивченню маркетингового управління та його впливу на інноваційну політику туристичного підприємства. Авторкою досліджено сутність поняття "маркетингове управління" та визначено складові цього процесу, з'ясовано сутність поняття "інноваційна політика підприємства" і роль маркетингових підходів в її формуванні, визначено можливі шляхи інновацій в туристичні галузі. Складено загальну характеристику туристичного підприємства ПП "Альянс", проаналізовано його систему маркетингу та інноваційну політику. На основі результатів проведеного аналізу запропоновано конкретні шляхи покращення інноваційної політики туристичного підприємства ПП "Альянс" та запропоновано послідовний план впровадження інноваційного продукту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject маркетингове управління uk_UA
dc.subject інноваційний продукт uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Маркетингове управління інноваційним продуктом туристичного підприємства uk_UA
dc.type Bachelor's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу