Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабушко, Світлана Ростиславівна | |
dc.contributor.author | Соловей, Мирослав Іванович | |
dc.date.accessioned | 2023-06-12T11:35:59Z | |
dc.date.available | 2023-06-12T11:35:59Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.issn | 2710–3056 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4565 | |
dc.description | Бабушко, С. Р. Професійний розвиток фахівців туризму: кращі світові практики / С. Р. Бабушко, М. І. Соловей // Грааль науки. ─ 2023. ─ № 25. ─ С. 369-374. | uk_UA |
dc.description.abstract | Нині ринок праці у сфері туризму вимагає високо кваліфікованих і освічених кадрів, здатних забезпечити якісний турпродукт чи послугу гостинності. Тому питання професійного розвитку фахівців набуває особливого значення. У статті проаналізовано широке та вузьке розуміння поняття «професійний розвиток». Визначено рівень уваги до професійного розвитку фахівців сфери туризму відповідно до регіонів світу. З’ясовано, що цим питанням найбільше переймаються у Європейських країнах та Центральній Азії (45% від загального обсягу); на 2-му місці – Південна та Північна Америки (24%), 3-е місце – країни Азійсько-Тихоокеанського регіону (17%). Описано кращі світові практики з навчання працівників туризму (Франція, США, Польща). Акцентовано на популярності та ефективності онлайн навчання, зокрема масових відкритих онлайн курсів (MOOCs), які забезпечують не лише професійний, але й особистісний розвиток працівника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Грааль науки | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 25; | |
dc.subject | туризм | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | онлайн навчання | uk_UA |
dc.subject | ефективність | uk_UA |
dc.title | Професійний розвиток фахівців туризму: кращі світові практики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |