Abstract:
У тезах доповіді розкрито сутність освітньої технології Content- and Language-Integrated Learning – CLIL; проаналізовано її відмінності від викладання «Англійської мови за професійним спрямуванням» (English for Specific Purposes – ESP). За результатами аналізу власного досвіду було визначено основні напрями інтегрування змісту фахових навчальних дисицплін та іноземної мови в ЗВО України.
Description:
Бабушко, С. Р. Викладання профільних фахових дисциплін англійською мовою у ЗВО України / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали XI Міжнародного науково-методологічного Інтернет-семінару (19 травня 2022 р.). ─ Київ-Хмельницький: «Термінова поліграфія», 2022. ─ С. 12-15.