Abstract:
В статті проводиться аналіз літературних джерел, який продемонстрував широку за-
цікавленість фахівців до проблем підготовки електронних підручників, посібників і комплексів по спортивно-педагогічних дисциплінам, а також дозволив встановити напрямок їхніх наукових інтересів і визначити ступінь розробленості зазначених питань на даний момент. Нами виділені дидактичні, методичні, технічні, технологічні й ергономічні вимоги, а також вимоги, які ставляться до оформлення документації електронного підручника (посібника) та розроблено комплекс критеріїв для електронних освітніх ресурсів з метою визначення ефективності їх впровадження в учбовий процес вузів фізкультурного профілю. В результаті досліджень було визначено технологію оцінки дидактичних можливостей електронних учбових матеріалів.
Description:
Методи оцінки якості електронних навчальних матеріалів / В. Кашуба, Н. Бишевець, К. Сергієнко, І. Синіговець // Молода спортивна наука України. – 2007. – Т. V. Гуманітарні аспекти… Олімпійська освіта. Рух „Спорт для всіх”. – С. 148-153.