Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бардіна, Л. М. | |
dc.contributor.author | Шепелюк, В. Л. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-29T10:58:25Z | |
dc.date.available | 2023-03-29T10:58:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4368 | |
dc.description | Бардіна Л. М., Шепелюк В. Л. Навчально-методичні матеріали з української мови для іноземних аспірантів (на матеріалі загальнонаукової та спеціальної лексики) / Л. М. Бардіна, В. Л. Шепелюк. - К.:НУФВСУ, 2022. - 120с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Запропоновані навчальні матеріали призначені для іноземних аспірантів, які мають мовну підготовку в обсязі підготовчого курсу. Мета їх - активізація засвоєння загальнонаукової лексики і структурних особливостей наукового стилю мови й, насамперед, стандартних конструкцій; вироблення в аспірантів мовленнєвої готовності до створення мовних текстів, близьких або адекватних реальним комунікативним потребам цього контингенту. Це й визначило тематику матеріалів. Кожна тема навчальних матеріалів складається з двох частин. Робота в першій частині припускає самостійне читання зі словником. Навчальний матеріал формується за принципом від простого до складного: від слова до словосполучення, потім до конструкції й, нарешті, до речень. Принцип організації матеріалу - ситуативно-тематичний. Ситуація позначається заголовним словом-іменником, яке входить як обов'язковий компонент у словосполучення, конструкції та приклади, що їх ілюструють. Приклади взяті з навчальної й наукової літератури. Навчальні тексти адаптовані автором. Повнота подання лексичного і текстового матеріалу залежить від теми-ситуації. Переважають завдання на спостереження явища на рівні слова, словосполучення, конструкції, фрази, тексту. Форма подачі мовного матеріалу у вигляді значимих одиниць мови - словосполучень і конструкцій із вказівкою відмінкового керування, а також ілюстрація вживання цих словосполучень і конструкцій у науковому стилі мови прикладами зі спеціальної літератури дають можливість аспірантам самостійно конструювати речення. Спостереження й аналіз досліджуваного матеріалу у зв'язному науковому тексті допомагають продукувати власне монологічне висловлювання на аналогічну тему. Матеріал другої частини призначений для роботи з аудіювання. Він є свого роду повторювально-корегувальним фонетичним і граматичним курсом, що забезпечує навички читання, аудіювання, говоріння і письма. У комплексі дані навчальні матеріали забезпечують вироблення навичок читання спеціальної літератури зі словником, розуміння наукового тексту, створення монологічного висловлювання на теми за фахом і припускають самостійну форму роботи з подальшим контролем викладача. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет фізичного виховання і спорту України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;120 сторінок | |
dc.subject | загальнонаукова лексика | uk_UA |
dc.subject | науковий стиль мови | uk_UA |
dc.subject | лексика | uk_UA |
dc.subject | конструкції | uk_UA |
dc.subject | лексика | uk_UA |
dc.subject | аудіювання | uk_UA |
dc.subject | слова та словосполучення | uk_UA |
dc.subject | читання | uk_UA |
dc.subject | говоріння | uk_UA |
dc.subject | письмо | uk_UA |
dc.subject | монологічне висловлювання | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичні матеріали з української мови для іноземних аспірантів (на матеріалі загальнонаукової та спеціальної лексики) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |