Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сербін, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T12:00:07Z | |
dc.date.available | 2023-03-27T12:00:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4345 | |
dc.description | Сербін, В. І. Формування ціннісних орієнтацій до фізичної культури учнів старших класів кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : за спеціальністю 014.11 Середня освіта (фізична культура), освітньою програмою «Середня освіта (фізична культура)» / В. І. Сербін. ─ Київ : НУФВСУ, 2022. ─ 62 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналіз даних літератури дозволив нам детально розглянути цінності та ціннісні орієнтації учнів 10-11 класів. У науковій літературі відмічається, що організація й проведення уроків фізичної культури, особистість вчителя відіграє важливу роль у формуванні ціннісних орієнтацій, також в позаурочний час мають включатися систематичні залучення учнів до занять фізкультурою. Під час роботи з старшокласниками велику увагу слід приділити урахуванню мотивів та інтересів до видів рухової активності. Водночас важливі аспекти ефективного фізичного виховання старшокласників – необхідне матеріально-технічне й кадрове забезпечення, проведення та організація змагань, співпраця з батьками та залучення їх до змагальної діяльності старшокласників у якості вболівальників. Окрім загальних принципів фізичного виховання, які направлені на забезпечення ефективного процесу фізичного виховання, необхідно виділити принципи пріоритету потреб, мотивів й інтересів, усебічного розвитку особистості, добровільності, демократичності та співпраці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | старший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | фізична культура в школі | uk_UA |
dc.title | Формування ціннісних орієнтацій до фізичної культури учнів старших класів | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |