dc.description.abstract |
Аналіз даних літератури дозволив нам детально розглянути цінності та ціннісні орієнтації учнів 10-11 класів. У науковій літературі відмічається, що організація й проведення уроків фізичної культури, особистість вчителя відіграє важливу роль у формуванні ціннісних орієнтацій, також в позаурочний час мають включатися систематичні залучення учнів до занять фізкультурою. Під час роботи з старшокласниками велику увагу слід приділити урахуванню мотивів та інтересів до видів рухової активності. Водночас важливі аспекти ефективного фізичного виховання старшокласників – необхідне матеріально-технічне й кадрове забезпечення, проведення та організація змагань, співпраця з батьками та залучення їх до змагальної діяльності старшокласників у якості вболівальників. Окрім загальних принципів фізичного виховання, які направлені на забезпечення ефективного процесу фізичного виховання, необхідно виділити принципи пріоритету потреб, мотивів й інтересів, усебічного розвитку особистості, добровільності, демократичності та співпраці. |
uk_UA |