dc.contributor.author |
Пінчук, Євген Анатолійович |
|
dc.contributor.author |
Олексин, Ігор Ярославович |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-16T18:26:55Z |
|
dc.date.available |
2023-02-16T18:26:55Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4234 |
|
dc.description |
Пінчук Є. А., Олексин І. Я. Освітній вимір спортивної діяльності у структурі соціальних цінностей постіндустріального соціуму / Є. А. Пінчук, І. Я. Олексин // Гілея: науковий вісник. - Київ, 2022. - Вип. 167/168. - С. 16-21. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті проаналізована сутність освітнього виміру спортивної діяльності як архетип нової форми культури в складній структурі соціальних
цінностей постіндустріального суспільства. Доведено, що цінності є, по-перше, регуляторами та координаторами освітнього процесу, а також
чинниками, що програмують процес спілкування
як педагога з учнями, так і тренера зі спортсме-
нами, по-друге, цінності слід розуміти у якості
пріоритетного підґрунтя організації та функціо-
нування освітнього процесу. Доведено, що соціалі-
зація спортсмена багато в чому здійснюється на
міцному фундаменті дотримання таких наріжних
цінностей спортивної діяльності як краса, гар-
монія, сила та досконалість фізично та духовно
здорового тіла, що детермінують те, що якраз
фізкультурна освіта виконує суттєву роль у ста-
новленні й розвитку нерозривної єдності духовного
та тілесного в особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Гілея: науковий вісник |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вип. 167/168 |
|
dc.subject |
спортивна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні цінності |
uk_UA |
dc.subject |
постіндустріальне суспільство |
uk_UA |
dc.subject |
освітній потенціал цінностей спортивної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
тілесність, |
uk_UA |
dc.subject |
духовність. |
uk_UA |
dc.title |
Освітній вимір спортивної діяльності у структурі соціальних цінностей постіндустріального соціуму |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |