Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Фіалко, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2023-02-15T10:03:44Z | |
dc.date.available | 2023-02-15T10:03:44Z | |
dc.date.issued | 2021-12-28 | |
dc.identifier.issn | 2309-1606 | |
dc.identifier.issn | 2309-1606-1606 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4186 | |
dc.description | Фіалко Н. Мотивація як підґрунтя легітимації: антропологічний та психологічний, правовий та освітній підходи (філософська оцінка) / Н. Фіалко // Філософія освіти. Philosophy of Education. - Вип. 27(2). - С.160-174. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається мотивація, яка є ключовим чинником залучення до освіти – так само, як і до іншої справи. Адже наявність об’єктивних передумов для освіти є лише необхідною підставою для її успішності, але використання цих умов належним чином значною мірою залежить саме від адекватної мотивації учасників освітнього процесу. Тому належна мотивація є достатньою підставою для докладання зусиль щодо досягнення кращого результату. Однак, докладання зусиль також потребує їх коректного спрямування: мало чогось пристрасно бажати, треба ще робити це у спосіб, прийнятний для оточуючих і зрозумілий для них. Тому мотивація неминуче більшою чи меншою мірою пов’язана з легітимацією, тобто наданням діяльності нормативного характеру. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Філософія освіти. Philosophy of Education. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;27 (2) | |
dc.relation.ispartofseries | ;27 (2) (2) | |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | легітимація | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | філософська антропологія | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | філософія права | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | норми | uk_UA |
dc.title | Мотивація як підґрунтя легітимації: антропологічний та психологічний, правовий та освітній підходи (філософська оцінка) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |