Аннотации:
У статті розглядається мотивація, яка є ключовим чинником залучення до освіти – так само, як і до іншої
справи. Адже наявність об’єктивних передумов для освіти є лише необхідною підставою для її успішності, але використання цих умов належним чином значною мірою залежить саме від адекватної мотивації учасників освітнього процесу. Тому належна мотивація є достатньою підставою для докладання зусиль щодо досягнення кращого результату. Однак, докладання зусиль також потребує їх коректного спрямування: мало чогось пристрасно бажати, треба ще робити це у спосіб, прийнятний для оточуючих і зрозумілий для них. Тому мотивація неминуче більшою чи меншою мірою пов’язана з легітимацією, тобто наданням діяльності нормативного характеру.
Описание:
Фіалко Н. Мотивація як підґрунтя легітимації: антропологічний та психологічний, правовий та освітній підходи (філософська оцінка) / Н. Фіалко // Філософія освіти. Philosophy of Education. - Вип. 27(2). - С.160-174.