dc.contributor.author |
Фіалко, Наталія |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-15T10:03:44Z |
|
dc.date.available |
2023-02-15T10:03:44Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-28 |
|
dc.identifier.issn |
2309-1606 |
|
dc.identifier.issn |
2309-1606-1606 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4186 |
|
dc.description |
Фіалко Н. Мотивація як підґрунтя легітимації: антропологічний та психологічний, правовий та освітній підходи (філософська оцінка) / Н. Фіалко // Філософія освіти. Philosophy of Education. - Вип. 27(2). - С.160-174. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається мотивація, яка є ключовим чинником залучення до освіти – так само, як і до іншої
справи. Адже наявність об’єктивних передумов для освіти є лише необхідною підставою для її успішності, але використання цих умов належним чином значною мірою залежить саме від адекватної мотивації учасників освітнього процесу. Тому належна мотивація є достатньою підставою для докладання зусиль щодо досягнення кращого результату. Однак, докладання зусиль також потребує їх коректного спрямування: мало чогось пристрасно бажати, треба ще робити це у спосіб, прийнятний для оточуючих і зрозумілий для них. Тому мотивація неминуче більшою чи меншою мірою пов’язана з легітимацією, тобто наданням діяльності нормативного характеру. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Філософія освіти. Philosophy of Education. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
;27 (2) |
|
dc.relation.ispartofseries |
;27 (2) (2) |
|
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
легітимація |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
філософська антропологія |
uk_UA |
dc.subject |
психологія |
uk_UA |
dc.subject |
філософія права |
uk_UA |
dc.subject |
цінності |
uk_UA |
dc.subject |
норми |
uk_UA |
dc.title |
Мотивація як підґрунтя легітимації: антропологічний та психологічний, правовий та освітній підходи (філософська оцінка) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |