Аннотации:
Цифровізація всіх сторін життя торкнулась соціокультурної ситуації в галузі дозвілля, однією з форм якої стали комп'ютерні ігри. Утім наукова інформація щодо популярності кіберспорту серед студентської молоді закладів вищої освіти на тепер залишається обмеженою, що спонукало нас провести власне дослідження й
перевірити дану гіпотезу.
Мета дослідження полягала в дослідженні рівня популярності кіберспорту серед
здобувачів вищої освіти України.
Контингент. У дослідженні, яке здійснювалось з вересня по листопад 2022 року,
прийняло участь 271 студент ЗВО України. Результати дослідження. Визначено, що 41,7 % студентів ЗВО захоплюються чи скоріше захоплюються кіберспортом. Доведено, що кіберспорт статистично значуще (p<0,05) більше приваблює або скоріше приваблює студентів, аніж студенток (p<0,05). Зафіксовано, що студенток, які зовсім не цікавляться кіберспортом на 20,0 % більше порівняно зі студентами. Виявлено, що серед студенток на 23,9 % більше вказали на відсутність серед рідних / друзів тих, що захоплюються кіберспортом. На 6,3 % більше студентів порівняно зі студентками витрачає на комп’ютерні розваги понад 4 години на добу (p>0,05). Не залежно від статі, статистично значуща (p<0,05) більшість респондентів повністю визнають суттєвий вплив кіберспорту на розвиток суспільства.
Висновок. Кіберспорт користується популярністю серед студентської молоді. Кіберспорт приваблює більше студентів порівняно зі студентками. Значний вплив кіберспорту на розвиток суспільства студенти визнають не залежно від статі.
Описание:
Особливості популярності кіберспорту серед здобувачів вищої освіти залежно від статі / Ю. Юхно, Н. Бишевець, Н. Гончарова, О. Плєшакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Вип. 1 (159). - Київ : Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2023. - С. 151-154. - (Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (Фізична культура і спорт) ; Серія 15).