Видовищні послуги як об’єкт маркетингової діяльності спортивної організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журба В. О.
dc.date.accessioned 2023-02-06T10:47:32Z
dc.date.available 2023-02-06T10:47:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4166
dc.description Журба В. О. Видовищні послуги як об’єкт маркетингової діяльності спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Володимир Олегович Журба. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 77 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність. Сьогодні перед менеджерами українських професійних клубів постають завдання, пов'язані з фінансовим забезпеченням діяльності клубів. Брак фінансових ресурсів став серйозною перешкодою для вітчизняних футбольних клубів на шляху до досягнення ними сучасних стандартів спортивної діяльності, значною мірою визначив їхню недостатню конкурентоспроможність щодо провідних зарубіжних клубів. Все це вимагає від фахівців у галузі футболу ґрунтовного аналізу ситуації, що склалася, пошуку шляхів розв’язання існуючих фінансових проблем. Сучасна світова практика професійного футболу свідчить про те, що важливим засобом вирішення проблем фінансового забезпечення клубів сьогодні виступає маркетинг. Проблемам використання маркетингу в професійному футболі сьогодні приділяється велика увага. Наукові та практичні напрацювання останніх років створили основу для формування системи уявлень про маркетинг як важливий компонент діяльності професійних футбольних клубів. Цілі маркетингу втілюються в маркетингових програмах і маркетингових стратегіях та реалізуються в процесі маркетингової діяльності організацій професійного футболу. Наприкінці минулого століття футбольні клуби України започаткували практику застосування маркетингу в своїй діяльності. Однак, незважаючи на багаторічну роботу у цьому напрямі, за показниками ефективності маркетингових програм вони значно поступаються провідним клубам Європи. І одним із показників цього є те, що футбол в Україні далеко не завжди збирає повні стадіони. З огляду на те, що в Україні ще не достатньо вивчений ринок послуг футболу, клуби використовують застарілі методи організації змагань, що аж ніяк не сприяє зростанню їхньої популярності і відвідуваності таких футбольних матчів глядачами. У зв'язку з цим, дослідження специфіки маркетингової діяльності футбольних клубів, спрямованої на підвищення рівня відвідування змагань та підвищення інтересу до футболу, а також шляхів запровадження маркетингу в організації вітчизняних футбольних змагань зумовили актуальність теми роботи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject видовищні послуги uk_UA
dc.subject об’єкт маркетингової діяльності uk_UA
dc.subject спортивна організація uk_UA
dc.subject послуга професійного футболу uk_UA
dc.title Видовищні послуги як об’єкт маркетингової діяльності спортивної організації uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу