Особливості PR у спортивному маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Крамар Є. В.
dc.date.accessioned 2023-02-06T10:45:53Z
dc.date.available 2023-02-06T10:45:53Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4164
dc.description Крамар Є. В. Особливості PR у спортивному маркетингу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Єгор Віталійович Крамар. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 80 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність дослідження. Зв'язки з громадськістю, також піар (англ. publicrelations, PR) — діяльність, спрямована на досягнення взаємопорозуміння та згоди між людьми, соціальними групами, класами, націями, державами на основі цілеспрямованого формування громадської думки та управління нею. Маючи майже столітню історію існування в США, в Україні PR сьогодні впевнено завойовує позиції в корпоративному управлінні і в житті суспільства в цілому. Подальший розвиток PR як галузі знань і сфери практичної діяльності в Україні об'єктивно зумовлене в становленні економічних і політичних інститутів демократії в нашій країні. Зростання уваги ділових, політичних і громадських кіл до сфери PR як у всьому світі, так і в Україні в останні роки не випадковий. Посилення конкуренції на ринках відбувається в умовах інтенсивного розвитку і поширення інформаційних технологій, розгортання глобальних телекомунікацій. Організації відчувають все більшу необхідність керувати своєю позицією в глобальному інформаційному просторі. Україна рухається до постіндустріальної, інформаційної ступені цивілізації, тому конкурентна позиція на сучасному глобалізованому ринку товарів, послуг, ідей неможлива без конкурентної позиції в інформаційній сфері. Діяльність PR збільшує свою значимість також і в результаті децентралізації, демократизації комунікацій. Мільйони організацій і людей отримали завдяки мережі інтернет можливості управління своїм інформаційним простором в інтерактивному динамічному режимі. Організації та люди всього світу виходять в глобальний інформаційний простір для вирішення проблем розвитку бізнесу, державного управління, громадської професії. Інформація, матеріальні, інтелектуальні і фінансові ресурси, бізнес, менеджмент і маркетинг організацій-лідерів перемістилися в Інтернет. Тому в Інтернеті сьогодні значною мірою формується громадська думка, імідж і паблісіті, якими потрібно управляти. Зростаючий динамізм, мінливість і невизначеність ділового середовища визначають для організацій необхідність постійних інтерактивних комунікацій з партнерами, споживачами, зайнятими. Такі багатосторонні інформаційні зв'язки необхідні для моніторингу і прогнозування подій в умовах неповної визначеності, для своєчасної та адекватної реакції на них. ПР, безсумнівно, з'явилися засобом стратегічного управління поведінкою зовнішньої і внутрішньої середовищ організації, інструментом впливу на них за допомогою інформаційної взаємодії. Зростання технологій, кваліфікації, інформованості працівників і громадськості в цілому вимагає від менеджменту використання більш складних і тонких методів управління. Щоб управляти подіями, вже недостатньо керувати поведінкою людей. Сьогодні необхідно управляти тим, що люди думають і відчувають, формувати громадську думку і настрій. Таке управління передбачає встановлення і ведення цілеспрямованих систематичних комунікацій з різними групами громадськості - з партнерами, з широкою громадськістю і засобами масової інформації, з місцевою громадськістю, з держструктурами, з фінансовою громадськістю, з зайнятими. PR нерідко розглядають як складову маркетингових комунікацій. Безсумнівно, компетентність в сфері PR все більш необхідна зайнятим маркетинговою діяльністю - продавцям, дистриб'юторам, дилерам, торговим агентам, маркетинг-менеджерам і директорам компаній з маркетингу, консультантам. Цілеспрямована робота в сфері ПР - одна з зростаючих напрямів маркетингових програм багатьох компаній. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject паблік рилейшнз uk_UA
dc.subject зв'язки з громадськістю uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject спортивний маркетинг uk_UA
dc.title Особливості PR у спортивному маркетингу uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись