Спортивний клуб як суб’єкт сучасного підприємництва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тиртишник І. В.
dc.date.accessioned 2023-02-06T10:41:42Z
dc.date.available 2023-02-06T10:41:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4156
dc.description Тиртишник І. В. Спортивний клуб як суб’єкт сучасного підприємництва: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Ілля В’ячеславович Тиртишник. - Київ; НУФВСУ, 2022. – 76 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність. Зміни, що відбуваються протягом останніх трьох десятиліть в Україні в економічній сфері суспільства, призвели до істотних економічних трансформацій і у сфері фізичної культури та спорту. Формування ринкової системи знайшло своє відображення у зміні підходів фізкультурно-спортивних організацій до вирішення проблем власного ресурсного забезпечення, використання таких методів господарської діяльності, які забезпечували б високі економічні результати. Це, у свою чергу, створює надійні економічні передумови для задоволення зростаючих потреб населення у якісних фізкультурно-спортивних послугах. Вказані проблеми безпосередньо стосуються і такої важливої компоненти сфери фізичної культури і спорту як спортивні клуби, які є головними виробниками спортивно-оздоровчих, спортивно-тренувальних та спортивно-видовищних послуг. Їхня успішна господарська діяльність на сьогодні є важливим фактором розвитку вітчизняного ринку послуг. Водночас, незважаючи на те, що проблеми здійснення господарської діяльності вітчизняних спортивних клубів стала привертати до себе дедалі більшу увагу фахівців-практиків та науковців , загалом вони залишаються поки що недостатньо вивченими. Це свідчить про актуальність цієї проблеми у сфері фізичної культури та спорту в Україні. Поліпшення соціально-економічних передумов умов господарської діяльності спортивних клубів сприятиме підвищенню ефективності функціонування сфери фізичної культури та спорту в умовах ринкових відносин. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject спортивний клуб uk_UA
dc.subject підприємницька діяльність uk_UA
dc.subject фізкультурно-спортивні послуги uk_UA
dc.subject менеджмент у спорті uk_UA
dc.title Спортивний клуб як суб’єкт сучасного підприємництва uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу