dc.contributor.author |
Тиртишник І. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T10:41:42Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T10:41:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4156 |
|
dc.description |
Тиртишник І. В. Спортивний клуб як суб’єкт сучасного підприємництва: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Ілля В’ячеславович Тиртишник. - Київ; НУФВСУ, 2022. – 76 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність. Зміни, що відбуваються протягом останніх трьох десятиліть в Україні в економічній сфері суспільства, призвели до істотних економічних трансформацій і у сфері фізичної культури та спорту.
Формування ринкової системи знайшло своє відображення у зміні підходів фізкультурно-спортивних організацій до вирішення проблем власного ресурсного забезпечення, використання таких методів господарської діяльності, які забезпечували б високі економічні результати. Це, у свою чергу, створює надійні економічні передумови для задоволення зростаючих потреб населення у якісних фізкультурно-спортивних послугах. Вказані проблеми безпосередньо стосуються і такої важливої компоненти сфери фізичної культури і спорту як спортивні клуби, які є головними виробниками спортивно-оздоровчих, спортивно-тренувальних та спортивно-видовищних послуг. Їхня успішна господарська діяльність на сьогодні є важливим фактором розвитку вітчизняного ринку послуг.
Водночас, незважаючи на те, що проблеми здійснення господарської діяльності вітчизняних спортивних клубів стала привертати до себе дедалі більшу увагу фахівців-практиків та науковців , загалом вони залишаються поки що недостатньо вивченими. Це свідчить про актуальність цієї проблеми у сфері фізичної культури та спорту в Україні. Поліпшення соціально-економічних передумов умов господарської діяльності спортивних клубів сприятиме підвищенню ефективності функціонування сфери фізичної культури та спорту в умовах ринкових відносин. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний клуб |
uk_UA |
dc.subject |
підприємницька діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
фізкультурно-спортивні послуги |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент у спорті |
uk_UA |
dc.title |
Спортивний клуб як суб’єкт сучасного підприємництва |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |