Особливості розвитку координаційних здібностей у юних тхеквондистів 12-13 років

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горовий К.
dc.date.accessioned 2023-02-06T08:11:07Z
dc.date.available 2023-02-06T08:11:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4144
dc.description Горовий К. Особливості розвитку координаційних здібностей у юних тхеквондистів 12-13 років: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Система підготовки спортсменів у спортивних єдиноборствах» / Костянтин Горовий. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 80 с. uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена особливостям розвитку координаційних здібностей у юних тхеквондистів 12-13 років. Аналіз науково-методичної літератури показав, що важливим періодом формування координаційних здібностей є вік 9-14 років, розвиток координаційних здібностей може здійснюватися тільки при заняттях фізичними вправами. Виявлено, що основним засобом виховання координаційних здібностей є фізичні вправи підвищеної координаційної складності які містять елементи новизни. Найефективніші методи для розвитку координаційних здібностей у юних тхеквондистів наступні: стандартно-повторний; варіативний; ігровий; змагальний. Вправи для розвитку координаційних здібностей тхеквондистів на етапі попередньої базової підготовки спрямовані в першу чергу на удосконалення рухових реакцій та просторово-часових антиципацій. На основі аналізу узагальнення провідного практичного досвіту, особистих спостережень та опитування фахівців розроблені комплексі завдань та кругові тренування, щодо розвитку координаційних здібностей спортсменів експериментальної групи. На початку дослідження всі показники в контрольній і в експериментальній групах не мали достовірних відмінностей (р˃0,05). Наприкінці педагогічного експерименту, після шестимісячних тренувань, були проведені підсумкові тестування в контрольній та експериментальній групах. Результати в експериментальній групі вище в показниках координаційної підготовленості. Отримані дані свідчать, що у спортсменів контрольної групи відбулися збільшення в досліджених показниках розвитку координаційних здібностей від 1 % до 11 %, а у спортсменів експериментальної групи відбулися більш високі поліпшення в досліджених показниках розвитку координаційних здібностей від 6 % до 14 %. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject координаційні здібності uk_UA
dc.subject юні спортсмени uk_UA
dc.subject тхеквондо uk_UA
dc.title Особливості розвитку координаційних здібностей у юних тхеквондистів 12-13 років uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу