Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко І. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-06T08:09:20Z | |
dc.date.available | 2023-02-06T08:09:20Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4141 | |
dc.description | Кравченко І. Морфофункціональний та психофізіологічний розвиток юних тхеквондистів: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Система підготовки спортсменів у спортивних єдиноборствах» / Ірина Кравченко. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 59 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження. Сучасний етап розвитку спортивної науки спрямований на вивчення основних компонентів підготовленості спортсмена: функціонального стану, психоемоційної готовності та морфофункціонального розвитку. Однак, є надзвичайна проблема визначення критеріїв, які можна використати в процесі тренувального процесу в якості контролю. Відомо, що морфо-функціональний та функціональний стан організму спортсмена є відображенням результату адаптації до специфіки виду спорту та ефективності змагальної діяльності. Враховуючи, що психоемоційні реакції, які виникають у спортсмена в умовах тренувальної і змагальної діяльності обумовлені, насамперед, змінами психофізіологічних функцій, актуальним є дослідження психофізіологічних функцій. Морфо-функціональний розвиток має значення для юнацького спорту, адже в підлітковому віці відбувається статеве дозрівання. Сучасний юнацький спорт пов'язаний іноді із прискоренням спортивної підготовки. Неоптимальні тренування, без урахування вікових особливостей морфо-функціонального та психофізіологічного розвитку приводять до погіршання функціонування основних фізіологічних системи організму, що впливає на стан здоров’я юних спортсменів. Тому виникає потреба дослідження морфо функціонального дозрівання та розвитку психофізіологічного функцій у юних спортсменів з метою корекції тренувального процесу. У науковій літературі, яка присвячена проблемі юнацького спорту розглядаються параметри спортивної діяльності, особливості розвитку рухових якостей та динаміки фізичного розвитку. Водночас аналіз сучасних літературних джерел свідчить про відсутність конкретних кількісних досліджень за результатами психофізіологічного стану юних спортсменів. Враховуючи на вищезгадане, дослідження морфо-функціонального та психофізіологічного розвиток юних тхеквондистів є актуальним питанням. Мета – дослідити морфо-функціональний та психофізіологічний розвиток юних тхеквондистів. Завдання: 1. Проаналізувати наукові публікації що стосуються морфо функціонального та психофізіологічного розвитку у юних тхеквондистів. 2. Визначити інформативні методи для дослідження рівня морфо функціонального та психофізіологічного розвитку у юних тхеквондистів. 3. Провести дослідження рівня морфо-функціонального та психофізіологічного розвитку у юних тхеквондистів для подальшого використання у корекції тренувального процесу. 4. Визначити інформативні показники морфо функціонального та психофізіологічного розвитку у юних тхеквондистів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | морфофункціональний розвиток | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічний розвиток | uk_UA |
dc.subject | юні спортсмени | uk_UA |
dc.subject | тхеквондо | uk_UA |
dc.title | Морфофункціональний та психофізіологічний розвиток юних тхеквондистів | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |