Умови, форми та засоби формування інклюзивного середовища в гуртках судномоделювання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маринич Вікторія
dc.contributor.author Когут Ірина
dc.contributor.author Шитікова Єлизавета
dc.date.accessioned 2022-12-02T11:43:16Z
dc.date.available 2022-12-02T11:43:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.2.84-89
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4007
dc.description Маринич В. Умови, форми та засоби формування інклюзивного середовища в гуртках судномоделювання / В. Маринич, І. Когут, Є. Шитікова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2022. - № 2. - С. 84-89. uk_UA
dc.description.abstract Впровадження інклюзивного навчання в гуртках судномоделювання залежить від багатьох аспектів, пов’язаних з організаційним та методичним забезпеченням. На заняттях тренер/керівник гуртка повинен враховувати можливості всіх вихованців та забезпечити якісне інклюзивне освітнє середовище на основі принципів інклюзії та з використанням різноманітних форм, методів та засобів. Оптимізація навчально-тренувального процесу в спортивно-технічних видах спорту, в тому числі гуртках судномоделювання, зумовлена збільшенням кількості дітей з особливими освітніми потребами, загальними тенденціями впровадження інклюзивного навчання в освіті та спорті, що робить їх доступнішими для будь-якої категорії дітей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2;
dc.subject інклюзивне освітнє середовище uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject гуртки судномоделювання uk_UA
dc.subject організаційно-методичне забезпечення uk_UA
dc.title Умови, форми та засоби формування інклюзивного середовища в гуртках судномоделювання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу