Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лазарєва, Олена | |
dc.contributor.author | Жарова, Ірина | |
dc.contributor.author | Баннікова, Римма | |
dc.contributor.author | Гаврелюк, Світлана | |
dc.contributor.author | Кормільцев, Володимир | |
dc.contributor.author | Брушко, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2022-04-28T15:04:58Z | |
dc.date.available | 2022-04-28T15:04:58Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3801 | |
dc.description | Аналіз оцінювання якості навчального процесу студентами магістерської програми зі спеціальності 227.01 – Фізична терапія / Олена Лазарєва, Ірина Жарова, Римма Баннікова, Світлана Гаврелюк, Володимир Кормільцев, Вікторія Брушко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2021. - № 1(81). - С. 79-88. | uk_UA |
dc.description.abstract | Матеріал і методи: для реалізації поставленої мети нами були використані такі методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури, спеціальних нормативно-правових актів, що регулюють процес оцінювання якості освіти та ресурси мережі Інтернет, соціологічне опитування в моніторинговому режимі, аналіз, синтез та узагаль-нення отриманих даних, методи математичної статистики. Результати: в опитуванні магістрів денної форми навчання кафедри фізичної терапії те ерготерапії НУФВСУ взяли участь 164 студенти, середній вік досліджуваних склав 27,6±0,6 років, переважаючий рівень освіти у студен-тів був – неповна вища освіта (диплом бакалавра) або закінчена вища освіта (вже отриманий диплом магістра, але з іншої спеціальності). Можна сказати, що студенти магістерської програми кафедри фізичної терапії та ерготера-пії НУФСУ в цілому задоволені якістю, наповненістю та методами викладання предметів вищезгаданої програми. Недоліки, що відмітили студенти: проблеми з працевлаштуванням, низька якість матеріалу деяких дисциплін, від-сутність або неможливість працювати із спеціальним обладнанням та розбіжність в інформаційному наповненні теоретичних та практичних занять. Висновки: використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення опитування та обробки його результатів не лише підвищує ефективність комунікації між суб’єктами та об’єктами експертизи (якість використання методу), а й забезпечує оперативність та наочність отримання її результатів | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Слобожанський науково-спортивний вісник | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | опитування | uk_UA |
dc.subject | фізична терапія | uk_UA |
dc.title | Аналіз оцінювання якості навчального процесу студентами магістерської програми зі спеціальності 227.01–Фізична терапія | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |