Використання відеохостингу YouTube у просуванні туристичної агенції

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Улянченко Д. І.
dc.date.accessioned 2022-02-14T10:07:25Z
dc.date.available 2022-02-14T10:07:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3622
dc.description Улянченко Д. І. Використання відеохостингу YouTube у просуванні туристичної агенції: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 242 «Туризм», освітньою програмою «Туризмознавство» / Дмитро Ігорович Улянченко. - Київ: НУФВСУ, 2021. - 111 с. uk_UA
dc.description.abstract Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним аспектам і практичним засадам реклами як інструменту просування туристичних підприємств на ринку послуг. Розкрито сутність PR і реклами, а також розглянуто специфіку організації реклами в туристичному бізнесі. Визначено перспективи та напрями удосконалення реклами туристичних підприємств. Робота була виконана на прикладі туроператора ТОВ «Феєрія мандрів». Розроблено стратегію просування туристичного підприємства на ринку послуг за допомогою відеохостингу YouTube. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject відеохостинг uk_UA
dc.subject YouTube uk_UA
dc.subject Tik Tok uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject туристичне підприємство uk_UA
dc.title Використання відеохостингу YouTube у просуванні туристичної агенції uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись