Аннотации:
В статті розкривається питання модернізації процесу професійної підготовки майбутніх магістрів фізичної культури і спорту в умовах інформатизації вищої фізкультурної освіти. Проблема сформованості готовності майбутніх магістрів фізичної культури і спорту до професійної діяльності, яка формується в закладах вищої освіти з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, є актуальною для сучасного суспільства, оскільки від наявності цієї готовності залежить успішність та ефективність професійної самореалізації фахівців в галузі фізичної культури і спорту. Мета роботи – охарактеризувати моніторинг сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх магістрів фізичної культури і спорту в умовах сучасної парадигми вищої освіти. З’ясування сутності готовності до професійної діяльності створили підґрунтя для визначення структурних компонентів готовності, виокремлення критеріїв, відповідних показників, що в сукупності були реалізовані в педагогічному експерименті для визначення рівнів сформованості готовності майбутніх магістрів фізичної культури і спорту до професійної діяльності, яка формується в закладах вищої освіти з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Описание:
Моніторинг сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх магістрів фізичної культури і спорту в умовах сучасної парадигми вищої освіти / Л. Денисова, Л. Сущенко, О. Шинкарук, В. Усиченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 7 (111). - С. 49-60.