Короткий опис(реферат):
Мета роботи полягає в покращенні ефективності корекції психофізичного стану дітей молодшого шкільного віку, які зазнали травмуючої дії військового конфлікту, засобами таеквон-до.
Завдання дослідження: 1) Проаналізувати інформацію з навчально-методичної та наукової літератури, а також електронних джерел мережі Інтеренет щодо особливостей застосування засобів таеквон-до з метою соціальної та психоемоційної адаптації вимушено переміщених осіб молодшого шкільного віку. 2) Узагальнити та обрати необхідну інформацію щодо діагностики психофізичного стану з метою оцінки рівня соціальної дезадаптації та психоемоційного стресу в дітей молодшого шкільного віку, які постраждали внаслідок військового конфлікту. 3) Розробити та впровадити комплексну програму корекційно-відновлювального впливу з використанням засобів таеквон-до для дітей молодшого шкільного віку, які зазнали травмуючих факторів військового конфлікту. 4) Оцінити ефективність розробленої авторської програми корекційно-відновлювального впливу з використанням засобів таеквон-до для дітей молодшого шкільного віку, які постраждали внаслідок військового конфлікту
Бібліографічний опис:
Дерябин М. А. Корекція психофізичного стану дітей молодшого шкільного віку, які постраждали внаслідок бойових дій в Україні (на матеріалі таеквон-до): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Спорт» / Максим Артурович Дерябин. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 112 с.