dc.contributor.author |
Черемнов Олексій Дмитрович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-28T13:09:16Z |
|
dc.date.available |
2022-01-28T13:09:16Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3501 |
|
dc.description |
Черемнов О. Д. Реклама як маркетинговий інструмент в сучасному спорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Олексій Дмитрович Черемнов. - Київ; НУФВСУ, 2021. – 88 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є формування теоретичних положень та розробка методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення системи просування організацій сфери фізичної культури і спорту в умовах сучасної конкуренції.
Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання. - обґрунтувати теоретичні і методичні підходи до формування маркетингової стратегії в організаціях сфери фізичної культури і спорту; - визначити та обґрунтувати основні чинники, які впливають на удосконалення процесу адаптації всієї команди фізкультурно-спортивної організації «Олімп» до сучасних вимог; - провести аналіз та оцінити стан фізкультурно-спортивної організації «Олімп» під час початку й впродовж вже певного періоду часу використання інноваційних рекламних інструментів; - запропонувати етапи формування якісної реклами для залучення клієнтів у сучасній фізкультурно-спортивній організації «Олімп». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Реклама як маркетинговий інструмент в сучасному спорті |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |