Управління брендом спортивної організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сіваков Олексій В'ячеславович
dc.date.accessioned 2022-01-28T13:06:37Z
dc.date.available 2022-01-28T13:06:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3497
dc.description Сіваков О. В. Управління брендом спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Олексій В'ячеславович Сіваков. - Київ; НУФВСУ, 2021. – 71 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є формування теоретичних положень та розробка методичних і практичних рекомендацій щодо формування та розвитку системи бренд-менеджменту організацій сфери фізичної культури і спорту. Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання. - дослідити теоретичні основи управління брендом спортивної організації; - провести аналіз стану розвитку бренд-менеджменту в спортивній організації ; - запропонувати інструменти впровадження бренд-менеджменту у фітнес-клубі «Galaktika». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.title Управління брендом спортивної організації uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу